Predajné zručnosti I.
Predaj nie je boj - základný tréning
Hľadáte náročnejší workhop? Predajné zručnosti II. - pokročilý tréning - bližšie inormácie o workshope nájdete nižšie
BENEFITY
Predajné zručnosti I.
Jednoduchšie získanie dôvery zákazníka
Správne pochopenie a riadenie námietok partnera
Zvýšenie percenta úspešnosti predaja pomocou uzatváracích techník
Motto: Nebojuj - počúvaj a predávaj
Ciele a obsah workshopu
Predajné zručnosti I.
Účastníci tréningu sú schopní bez veľkej námahy vybudovať si dôveru zákazníka
Tréning je určený pre pracovníkov prichádzajúcich do kontaktu s externými ako aj internými zákazníkmi
Spoznanie a pochopenie techník a metód udržania si a ďalšieho rozvoja dôvery zákazníka
Účastníci sa naučia úspešne zvládať námietky zákazníkov
Na základe reálnych príkladov si účastníci vytvoria vlastný plán rozvoja ich predajných zručností
Účastníci získajú skúsenosti s overenými metódami ako si ľahko si vybudovať vzťah so zákazníkom
Sumarizačné a uzatváracie techniky umožnia účastníkom jednoduchší a efektívnejší priebeh predajných činností
Pochopenie a osvojenie si overených techník podporí účastníkov v ich sebaistejšom vystupovaní, prezentovaní a prístupe k zákazníkovi
BENEFITY
Predajné zručnosti II.
Pochopenie psychológie predaja – predaj nie je boj
Zvýšenie schopnosti poučiť sa zo svojich neúspechov a neúspechov tímu
Dlhodobý vzťah – dlhodobá spolupráca
Motto: Nebojuj - zaujímaj sa a predávaj
Ciele a obsah workshopu
Predajné zručnosti II.
Účastníci si osvoja a lepšie pochopia základný princíp – predaj nie je žiaden boj
Na základe získaných techník účastníci znižujú svoj stres pri predaji a zároveň zlepšujú svoje schopnosti prezentovať sa pred zákazníkom
Účastníci si budujú lepšiu schopnosť chápania a vnímania druhej strany a na základe toho dosahujú lepšie výsledky
Praktické nástroje pomáhajú účastníkom aktívne budovať a riadiť vzťah so zákazníkom
Účastníci sa naučia definovať a vytvoriť dlhotrvajúci vzťah so zákazníkom
Účastníci sa naučia v prípade neúspechu rozoznať svoje chyby a poučiť sa do budúcnosti
Účastníci aktívne budujú a zvyšujú svoju profesionalitu
Na praktických ukážkach a tímových simuláciách si účastníci osvoja metódy zvládania námietok
Účastníci získajú skúsenosti s overenými technikami v oblastiach „cross sell“ a „up sell“
COMM-PASS modulové workshopy
manažérske vzdelávanie, rozvoj a rast
COMM-PASS portfólio - manažérske vzdelávanie
workshopy, tréningy, poradenstvo
Modulové - katalógové workshopy
Manažérske vzdelávanie - manažérsky rozvoj - manažérske workshopy a tréningy
modulový systém manažérskeho vzdelávania
nové manažérske zručnosti, návyky a know – how s využitím štandardizovaných blokov workshopov
kombinovanie workshopov podľa individuálnych potrieb firmy a manažérov
prehľadnosť, komplexnosť a variabilita vzdelávania
workshopy prinášajúce:
manažérsky rozvoj a rast
inšpiráciu a inovácie
biznis hodnotu a reálne výsledky