Projektový manažment pre Marketing a Branding
Innovation Project Management Leadership
Prehľadné informácie o workshope
PREČO WORKSHOP?
kedy marketing potrebuje projektový manažment?
biznis dôvody, nové požiadavky, manažérske dôvody
MEGATRENDY a ich vplyv na firmu
komplexný a projektový pohľad na marketing
BENEFITY WORKSHOPU
výrazné úspory: náklady a čas - 50%
vyšší prínos a efektívnosť marketingových kampaní
efektívnejšie riešenie inovácií a výziev kvality
lepšia spolupráca a komunikácia
ÚČASTNÍCI WORKSHOPU
CMO – Marketingoví a brand manažéri
CEO a „account executives“ marketingových agentúr
profesionálni marketingoví špecialisti
grafici, web dizajnéri, copywriteri
ČO SA NAUČÍTE?
základné princípy projektového manažmentu
vybrané nástroje projektového manažmentu
základné procesy projektového manažmentu
získate základné projektové myslenie
ORGANIZAČNÉ INFO
termín: pre viac info nás kontaktujte
miesto: Bratislava, Košice, Žilina, Nitra
cena: 90,- EUR bez DPH
kontakt a objednávka nižšie
ĎALŠIE INŠPIRÁCIE
projekty z pohľadu exekutívy
aktívne vzdelávanie
projekty a strategické ciele firmy
manažérske video inšpirácie
PREČO workshop - kedy firma potrebuje projektový manažment?
Kedy vzniká potreba projektového manažmentu a kedy je vhodné zvažovať implementáciu a používanie projektového manažmentu vo firme?
Implementácia projektového manažmentu je dôležitý krok vo firemnej stratégii. Existuje viacero dôvodov, kedy firma dokáže benefitovať z funkčných projektov.
Projektový manažment pre Marketing a Branding
unikátna prax marketingových projektov
inovácia a nový pohľad na marketingové a brandingové aktivity
zvýšenie prínosu a efektívnosti marketingových kampaní
na workshope pracujete v projektových tímoch a získavate pohľad iných špecialistov, expertov a manažérov
Moderné prístupy a filozofia Marketingu
projektové myslenie niekoľkonásobne zvyšuje pridanú hodnotu marketérov pre biznis
jasný systém, vyššia prehľadnosť a efektivita – lepšie biznis výsledky
marketingové a „brandingové“ aktivity sú neustále komplexnejšie a náročnejšie
každá marketingová kampaň je projekt – začiatok, plánovanie, realizácia a ukončenie
Moderný manažment v Marketingu a Brandingu
kontinuálne zlepšovanie biznis dopadov marketingových kampaní a posilňovanie postavenia na trhu
efektívnejšia komunikácia medzi dotkuntými oddeleniami – spokojnejší zákazník
vyššia produktivita a efektivita marketingového tímu, vyššia efektívnosť a lepšie výsledky marketingových aktivít
Prehľadná prezentácia o workshope
PDF na stiahnutie
1. BIZNIS DÔVODY
2. NOVÉ POŽIADAVKY
3. MANAŽÉRSKE DÔVODY
1. Biznis dôvody
Výzvy moderného biznis prostredia:
čelíte medzinárodnej konkurencii
rastúce nároky na produktivitu a efektivitu
tlak na nové produkty a služby
potreba znižovať náklady
prejavujú sa u vás vplyvy megatrendov...
Svetové MEGATRENDY menia dnešné biznis prostredie a vplývajú na firemné fungovanie
Nárast projektovej práce
potreba realizovať prácu projektovo
Nové biznis prostredie a biznis hodnota
rýchle zmeny
adaptabilita
celo firemné riešenia
komplexné riešenia
Globalizácia
nadnárodné štruktúry, korporácie
nové organizačné štruktúry
medzinárodná konkurencia
Demografia a demografický vývoj
multigeneračné riadenie
tvorba a realizácia employer branding stratégii
sociálne média & mladé generácie
Digitalizácia & Automatizácia
elektronizácia, digitalizácia
biznis inteligencia – Big data
Efektivita riadenia
pracovná zaťaženosť
nárast kompetencií a zodpovedností
Budúcnosť marketingu v 21. storočí
pohľady slovenských expertov (Marketing that Sells 2015 - konferencia INFORM Slovakia)
2. Nové nároky – NOVÉ POŽIADAVKY
riešenie komplexných a náročných úloh
zvyšuje sa komplexnosť fungovania
zvyšuje sa špecializácia
zvyšuje sa profesionalizácia
potreba rýchlych a efektívnych riešení
efektívne, rýchle – agilné a presné rozhodovanie
vzájomná spolupráca projektových tímov
lepšia organizácia práce (efektivita, produktivita, výkonnosť)
3. Manažérske dôvody - stabilizácia manažérskeho tímu, manažérske potreby a potreby ľudí
KOMPLEXNOSŤ
Zodpovednosti
komunikujete s viacerými oddeleniami, spolupracujete s viacerými oddeleniami / manažérmi, kolegami, máte komplexnejšie úlohy, máte náročnejšie úlohy
NÁROČNOSŤ
Výkonnosť
Máte veľa úloh, cítite sa preťažení? Robíte sem tam chyby a nepresnosti v práci? Máte veľa stresu? Rozšírili sa vaše právomoci? Pracujete na kariérnom postupe?
SPOKOJNOSŤ
Rovnováha
Nedarí sa vám zladiť pracovný a osobný život? Chodíte z práce unavení? Máte toho veľa? zabúdate? Pociťujete nepohodu a niekedy vás bolí chrbát?
Benefity a prínosy workshopu - benefity Projektového manažmentu
Správne nastavenie projektového manažmentu prináša široké spektrum benefitov. Od tvrdo merateľných - finančných a procesných zlepšení, cez rozvoj manažérskeho tímu a budúcich potenciálnych expertov až po lepšiu komunikáciu, spoluprácu a spokojnosť vo firme.
Aké sú skúsenosti Exekutívy a TOP manažmentu?
Benefity pre Marketing
ÚSPORY NA PROJEKTOCH: náklady o 20 – 30%, čas o 50%
marketingoví pracovníci sa stávajú silnejšími v riadení marketingových projektov a zvyšuje sa ich akceptácia na všetkých úrovniach vedenia
komplexný pohľad na riadenie marketingu za zníženia nákladov na marketing a vyššia efektívnosť fungovania
Lepšia a silnejšia pozícia Marketingu
marketing integruje potreby zákazníkov, trhu a firmy tak, aby firma fungovala lepšie ako jeden celok a efektívnejšie plnila požiadavky klientov
efektívny spôsob ako plánovať, implementovať, riadiť a vyhodnocovať nové požiadavky na marketing prostredníctvom marketingových projektov
schopnosť identifikovať príčiny, pochopiť procesy, zhromažďovať a analyzovať dáta, na základe ktorých sa generujú nové nápady a marketingové stratégie
Projektový manažment pre Marketing vám umožní:
využívanie procesov a nástrojov štandardných svetových metodík riadenia projektov v oblasti riadenia marketingu prináša komplexnejší pohľad na marketingové a "brandingové" projekty a aktivity
motivovanejší zamestnanci
menej času stráveného na mítingoch
efektívnejšia komunikácia medzi jednotlivými členmi tímu
jednoduchšie a prehľadnejšie fungovanie marketingových a „brandingových“ tímov
správne definovanie zodpovedností a právomocí a jasný systém rozhodovania pri zmenách zvýši dynamiku a flexibilitu firmy
projektové myslenie prináša marketérom efektívny spôsob ako plánovať, implementovať, riadiť a vyhodnocovať nové požiadavky na marketing prostredníctvom marketingových projektov
Výrazné úspory - náklady & čas - 50%
MERATEĽNÉ ÚSPORY
dosiahnutie: úspora času – až 50%, úspora financií – zníženie nákladov o 20 – 30%
Zníženie zlyhania projektov o 31%
PROJEKTOVÉ VÝSLEDKY
zníženie zlyhania projektov o 31%, dodanie 30% projektov s úšetrením nákladov voči plánu
Zvýšenie produktivity o 21%
EFEKTÍVNE FUNGOVANIE
dosiahnutie zvýšenia produktivity o 21%, dodanie 19% projektov rýchlejšie ako bolo plánované
ÚSPEŠNÉ VÝSLEDKY
KĽÚČOVÁ KOMPETENCIA - prekonanie recesie
PRIORITY DO BUDÚCNOSTI
ZNIŽOVANIE RIZIKA A REDUKCIA NÁKLADOV
ĎALŠIE BENEFITY
EXEKUTÍVNE BENEFITY
lepšie využívanie a alokácia firemných zdrojov
lepšia komunikácia a spolupráca v rámci firmy
výšená pozornosť na rizikový manažment
zlepšenie postavenia firmy a zvýšenie konkurencieschopnosti
odkrývanie a využívanie skrytých rezerv
FIREMNÉ BENEFITY
lepšie zvládanie náporu práce, menej stresu, vyššia výkonnosť
menej chýb a väčšia spoľahlivosť
väčší prehľad – lepšia koordinácia úloh
vyššia flexibilita a adaptabilita k zmenám
zvýšená produktivita a efektivita
MANAŽÉRSKE BENEFITY
podpora a rozvoj kreativity tímov
vyššia zaangažovanosť členov tímu
ohodnotenie a spokojnosť - prispievate k plneniu firemných cieľov
dodávate vyššiu biznis hodnotu
vyššia reputácia a rešpekt v rámci firmy
Pre koho je workshop určený?
špecializovaný workshop projektového manažmentu pre manažérov a profesionálov v oblasti marketingu a brandingu
Manažéri:
CMO – Marketingoví a „brandingoví“ manažéri
CEO a „account executives“ marketingových agentúr
profesionálni marketingoví špecialisti
grafici, web dizajneri, copywriteri
pracovníci zaberajúci sa marketingom, „brandingom“ a predajom
pre tých, ktorí hľadajú inšpiráciu a nové spôsoby efektívnejšieho riadenia marketingu a „brandingu“ s efektívnejšie vynaloženými zdrojmi
ZNALOSTNÁ ÚROVEŇ
formy realizácie pre otvorené workshopy - manažérske vzdelávanie a rozvoj
Hlavné témy a oblasti workshopu
Biznis prostredie – prečo projekty v marketingu a „brandingu“?
Čo je projekt, Parametre projektu
Projektový manažment a Projektový cyklus
Hranice projektu
Úvodné zadanie projektu
Projektový 3-uholník – Rozsah a Kvalita projektu vs. limity každého projektu: Čas, Zdroje, Rozpočet
Plánovanie projektových aktivít (WBS)
Plánovanie času na projekte – Ganttov diagram
Plánovanie zdrojov
Ukončenie projektu
Čo sa naučíte?
spoznáte základné princípy projektového manažmentu
vyskúšate si vybrané nástroje projektového manažmentu
pochopíte základné procesy projektového manažmentu
získate základné projektové myslenie
schopnosť aplikovať uvedené princípy na marketingivých projektoch, ale aj v bežnej operatívnej a manažérskej praxi
Projekty a ich podpora Marketingu
efektívnejšie využívanie dostupných špecialistov
vyššia akceptácia práce marketérov a „branding“ špecialistov
vyššia schopnosť dodať projekty v požadovanom termíne
efektívnejšia a systematickejšia realizácia projektov
vyššie ROI projektov
kvalitnejšie definovanie projektového zámeru a eliminácia zmien počas projektu
schopnosť definovať projektový plán znižuje náklady na projekt
vyšší prehľad o použitých zdrojoch a aktuálnom stave projektov
zníženie nákladov na „prerábky“ projektov
Príklady marketingových tréningových projektov
umiestnenie nového produktu na trh
tvorba marketingu a „brandu“ novej značky
rebranding
marketingové kampane
marketingové stratégie
príprava a realizácia konferencie
príprava a realizácia odborných workshpov
marketingové raňajky
marketingový prieskum
Príklady marketingových tréningových projektov
employer branding
firemný branding
branding a marketing interných firemných oddelení
personal branding - osobná značka
firemná identita
online marketing
social marketing
sociálne siete
viral marketing
Ďalší rozvoj know - how a skúseností projektového manažmentu
Akadémia projektového manažmemtu
Absolvovaním workshopu Projektový manažment pre Automotive a výrobu - získavate potrebné know - how a znalosti, ktoré vám umožnia efektívne a úspešne realizovať projekty vo firme.
Vaše manažérske vzdelávanie môžete ďalej rozširovať podľa vašich potrieb do kompletnej znalosti projektového manažmentu ako je uvedené nižšie v pyramíde projektového manažmentu.
Ak sa rozhodnete nerealizovať projekty a nevyuživať projektový manažment, stále máte možnosť benefitovať zo získaného know - how a skúseností pri vašej denno - dennej operatívnej práci.
Projektový manažment ŠTART
Projektový manažment ŠTART
ÚROVEŇ 1 - získavate základné nástroje, princípy a spôsoby myslenia v projektovom manažmente, koncepčný pohľad a súvislosti
Projektový manažment BASIC
Projektový manažment BASIC
ÚROVEŇ 2 - NÁSTROJE & PRINCÍPY - spoznanie základných nástrojov, princípov a zručností ako efektívne riadiť projekty
Projekt. manaž. EXECUTIVE BIZNIS
Proj. man. EXECUTIVE BIZNIS
ÚROVEŇ 3 - EXECUTIVE BIZNIS - získanie strategického exekutívneho pohľadu na nástroje a princípy projektového manažmentu
PYRAMÍDA PROJEKTOVÉHO MANAŽMENTU
vzdelávací program Projektový manažment obsahuje workshopy od základnej úrovne znalostí až po TOP expertné znalosti a know - how
pri otvorených workshopoch odporúčame účastníkom zvážiť, akú úroveň znalostí a skúseností potrebujú vo svojej manažérskej praxi a podľa toho sa zúčastniť adekvátnej expertnej úrovne workshopu
pri interných - firemných workshopoch je určenie požadovanej úrovne súčasťou prípravy vzdelávacieho programu
Trvanie tréningu - workshopu:
2 dni / 9:00 - 17:00 /
Kontakt:
Tréning Projektový manažment pre Marketing a Branding vedie:
Ing. Peter Minárik, expert na projektový manažment
email: minarikp@commpass.sk
mt: +421 905 852 231
objednávka: Projektový manažment pre Marketing a Branding stiahnuť PDF objednávku
Najbližšie termíny:
o termínoch vás budeme informovať alebo nás kontaktujte
Miesto realizácie:
Bratislava, Košice, Žilina, Nitra
priestory účastníkom upresníme vopred
Cena:
90,- EUR bez DPH za 1 deň za osobu (180,- EUR bez DPH za 2 dni)
pre účastníkov máme k dispozícii 30 miest
znalostná úroveň: úvodný workshop
zvýhodnená cena pri objednávke pre viacerých účastníkov
získajte viac a informujte sa o individuálnych podmienkach pre partnerov workshopu - realizační a spolupracujúci partneri
Podpora COMM-PASS Live:
vybraným skupinám účastníkov poskytujeme individuálne zvýhodnené podmienky účasti
študenti a absolventi hľadajúci si prácu
dobrovoľníctvo - expertní dobrovoľníci, dobrovoľníci
matky na materskej dovolenke
pracujúci seniori
viac informácii nájdete v časti COMM-PASS Live
Kontaktujte nás alebo si workshop objednajte online:
TOP trendy v marketingu - zdieľanie a podpora
pozvánka na konferenciu (Marketing that Sells 2015 - konferencia INFORM Slovakia)
Čo získate na workshope?
inovatívny spôsob ako nájsť riešenie svojich slabých miest
spolupráca s najlepšími špecialistami a manažérmi z rôznych biznis odvetví
aktívny networking a zdieľanie „best practices“
vzájomná podpora pri dodržaní prísnej úrovne mlčanlivosti – „confidenciality“
inovácie a kreativita v novom svetle moderných vedeckých poznatkov
Projekty z pohľadu exekutívy
Stratégia HR a podpora projektov - Braňo Vargic
AKTÍVNE VZDELÁVANIE
MANAŽÉRSKE KNOW - HOW ZÍSKAVATE PRAKTICKOU FORMOU
počas workshopu si vypracujete kompletný plán vášho projektu – získate MANUÁL NA REALIZÁCIU PROJEKTU – od začiatku, cez plánovanie, realizáciu, ukončenie až po dosiahnutie výsledkov
Manuál workshopu pre účastníkov
ako prebieha workshop a aktivity na workshope
štruktúra worskhopu, používané know-how projektového manažmentu
top problémy HR projektov
príklady HR projektov - projektová inšpirácia
top trendy v manažmente a najnovšie výskumy fungovania ľudského mozgu a neuroplasticita
vytvorte si projekt od jeho začiatku, cez plánovanie, až po realizáciu
využijete svoj čas maximálne efektívne - z tréningového workshopu odídete s konkrétnym projektovým plánom pripraveným na realizáciu v praxi
atraktívny networking - spojte skúsenosti a podporu ďalších HR profesionálov a vzájomne sa inšpirujte pri hľadaní riešení HR výziev a problémov
Projektový manažment - strategický nástroj moderného manažéra
Čo je projekt, Parametre projektu, Projektový manažment
Projektový cyklus, Riadenie a realizácia projektu
Analýza prostredia projektu a analýza stakeholdrov
Úvodné zadanie projektu, Riziká projektu
Work Breakdown Structure- plán projektových aktivít
Ganttov diagram – riadenie času
Plán zdrojov
Rozpočet projektu
Projektové súvislosti a firemná realita (Strategické ciele a projekty)
Projektové myslenie a HR prostredie
Trailer - Projektový manažment pre HR
Projekty a firemné ciele - PREČO projektu
Projekty podporujú firemné ciele
porozumenie PREČO sa projekt realizuje
čo hovorí prax - súlad vízie, misie, firemnej stratégie a chápanie ľudí?
príčiny neúspechu projektov - neplnenie firemných cieľov
rast a rozvoj ľudí na projekte
projektové súvislosti v chápaní členov tímu
projekty a zvyšovanie konkurencieschopnosti