COMM-PASS Solutions - Projektový manažment
COMM-PASS project management solutions
Pozrite sa na svoje projekty zblízka - získajte detailný pohľad na projektový manažment a zároveň uvidíte vaše projekty komplexne a v biznis súvislostiach
inšpirujte sa vybranými realizovanými projektami - manažérskymi riešeniami
prejdite do časti Príklady biznis solutions projektov
Inovácie a nové perspektívy v efektívnom riadení projektov
odhaľte vaše skryté rezervy a vytvorte lepšie prostredie a vhodné podmienky pre úspešné projekty
spoznajte ako môžete posunúť využívanie projektového manažmentu na vyššiu úroveň - stiahnite si inšpirácie COMM-PASS Solutions - Projektový manažment
Čo získate
podporíme váš tím pri riešení vašich projektov v každej fáze, v každej situácii...
7 praktických blokov pre efektívnu realizáciu projektových cieľov a výsledkov
každý blok – workshop je zameraný na konkrétnu projektovú časť
postupujeme od definície, cez plánovanie a realizovanie až po ukončenie projektu
Poradenstvo „COMM-PASS Solutions“
odborné poradenstvo na linke „COMM-PASS Solutions“ je vám k dispozícií od 9:00 do 16:00 na telefónnom čísle 0905 85 22 31
alebo napíšte svoj problém na solutions@commpass.sk
podporíme váš tím pri riešení vašich projektov v každej fáze, v každej situácii...
Ako to funguje
Aktívna podpora vašich ľudí od skúsených projektových manažérov:
tvorba konkrétnych projektových riešení v spolupráci s expertmi na projektový manažment
spolupráca s konkrétnym projektovým tímom na vybraných projektoch
aktívna podpora projektov zo strany exekutívy a vedenia spoločnosti
Realizácia biznis riešení
Trvanie riešiteľských projektových workshopov
štandardné trvanie jednotlivých riešiteľských blokov: od 0,5 dňa do 1 dňa
trvanie biznis projektov závisí od náročnosti realizovaných biznis riešení
Vstupná analýza
v prípade náročnejších a komplexnejších projektov je potrebné zrealizovať 0,5 dňovú vstupnú analýzu aktuálneho stavu projektu
Interim management
v prípade záujmu môžete využiť našich expertov, špecialistov a senior projektových manažérov
Project Management Office
Projektová kancelária
základné kroky implementácie
efektívna implementácia PMO v podmienkach vašej firmy
kompletná realizácia projektu implementácie PMO od inicializácie, cez plánovanie, realizáciu až po záverečnú podporu
získajte maximum z projektového manažmentu a podporte strategickú úlohu projektov v dosahovaní výsledkov a cieľov firmy
viac informácii získate v časti Projektová kancelária - Project Management Office
Popis základných oblastí - Biznis riešenia projektového manažmentu
01
Inicializácia projektu
Definovanie projektu
Kategorizácia projektu a podpora vedenia
Analýza stakeholdrov a okolie projektu
Ohraničenie projektu – definícia cieľov a ne-cieľov projektu
Úvodné zadanie projektu
Výstup workshopu:
Zadefinovaný projekt, Spracovanie očakávaní zadávateľa projektu, Definovanie hraníc projektu, Identifikácie a pochopenie kľúčových stakeholdrov projektu, Definovanie projektových cieľov a necieľov, Tvorba Úvodného zadania projektu
02
Plánovanie projektu
Aplikácia Projektového trojuholníka – základný princíp riadenia projektov
WBS – plánovanie projektových aktivít
Plánovanie času
Plánovanie zdrojov
Plánovanie
Výstup workshopu:
Pochopenie základného princípu projektového manažmentu, Naplánovanie si projektových činností a vytvorenie si Hlavného plánu prác – WBS, Definovanie si prácnosti a trvanie jednotlivých pracovných balíkov projektu, Definovanie potrebných zdrojov na realizáciu projektu, Vytvorenie rozpočtu projektu
03
Realizácia a riadenie projektu
Štruktúra a systém riadenia projektu
Efektívne projektové mítingy
Efektívny projektový reporting
Projektový marketing
Projektová komunikácia
Riadenie zmien na projekte
Výstup workshopu:
Vytvorenie štruktúry a systému riadenia projektu, Vytvorenie si agendy projektových stretnutí, Navrhnutie systému efektívneho reportingu projektu, Návrh internej a externej projektovej komunikácie, Príprava na realizáciu efektívnej projektovej komunikácie
04
Riadenie projektového tímu
Roly na projekte
Líniová vs. Projektová štruktúra riadenia
RACI matica - matica zodpovedností
Výstup workshopu:
Definovanie rolí na projekte, rozdelenie a akceptácia rolí na projekte, Definovanie priorít línia vs. projekt, Definovanie RACI matice – zodpovednosti a právomoci na projekte, Vytvorenie potrebnej podpory vedenia pre úspešnú realizáciu projektových cieľov, Definovanie systému riadenia zmien na projekte
05
Ukončenie projektu a „Lessons learned“
Efektívne ukončenie projektu
Odovzdanie projektu
Poučenia z projektu a „Lessons learned“
Post – implementačný audit
Výstup workshopu:
Naplánovanie si jednotlivých krokov ukončenia projektu, Definovanie postupu pri odovzdávaní projektu do firemného štandardu, Vytvorenie poučení z projektu – Lessons Learned, Príprava na po-projektový audit
06
Projekty a riziká
Práca s projektovými rizikami
Analýza rizík
Riadenie rizík
Projektové krízy
Výstup workshopu:
Definovanie projektových rizík, Kvantitatívna a kvalitatívna analýza projektových rizík, Príprava plánu redukcie rizík, Priebežné riadenie rizík počas realizácie projektu, Efektívne postupy ako riadiť projektové krízy
07
Audity projektu - efektívny projektový audit
Návrh a tvorba plánu auditov
Návrh a tvorba obsahu auditov
Komunikácia auditu
Vyhodnotenie projektových auditov
Návrh akčného plánu
Výstup workshopu:
Navrhnutie potrebnej štruktúry projektových auditov, Ppríprava obsahu jednotlivých auditov, Príprava realizačného tímu na realizáciu a vyhodnotenie auditov, Návrh štruktúry akčného plánu aktivít po vyhodnotení auditu
Portfólio workshopov - manažérske vzdelávanie
(workshopy, tréningy, biznis programy, poradenstvo)
Katalóg workshopov si môžete voľne stiahnuť v PDF formáte zo SlideShare